zaterdag 18 september 2010

Budget Beauty Shoplog

Ik heb met koopavond weer wat goedkope spulletjes gekocht die ik even met jullie wil delen!
Van  een aantal producten zal er binnenkort ook een review verschijnen.

Miss Pretty Super Crush conditioner (150 ml) voor €1,00 bij de Hema!


Rozenwater (200 ml) van het Kruidvat om de laatste onzuiverheden en alle sporen van make-up en reinigingsmelk te verwijderen voor €1,19.


Toen ik in de Blokker liep kwam ik deze bodyscrub met olijven en vijgen tegen van Amélie voor maar €0.79. Het is een klein potje van 70 ml maar voor de prijs hoef je het natuurlijk niet te laten en het is altijd leuk om een nieuw product uit te proberen.



Een tijdje geleden kocht ik 2 matt nagellakjes (rood en blauw) bij de Claire's die eigenlijk niet goed bevielen. Een matt topcoat is natuurlijk een stuk handiger  omdat je dan allerlei verschillende kleuren matt kunt lakken.
Deze matt topcoat van Essence (8 ml) is te koop voor €1,79

De Essence Pocket Beauty -  fresh start nail polish remover pads zijn te koop voor €0,99.
De pads (20 stuks) zijn moeilijk te gebruiken bij nail art creaties waarin glitters zijn gebruikt. Ook dubbele laagjes met topcoat verwijder je moeilijk met de pads. De pads ruiken erg naar vanille en laten een zeer vettig laagje achter wat gelukkig wel snel droogt.

De Essence Denim Wanted nagellak in de kleur 03 My Boyriend's Jeans (9 ml)
 lijkt mij een erg mooie nagellak!
De andere lakjes uit de Denim Wanted collectie spraken mij ook erg aan dus die zul waarschijnlijk binnenkort ook weer tegen komen in een nieuwe shoplog!
Deze nagellak is te koop voor maar €1,79 bij het Kruidvat.

Deze 2 Essence eyeliners komen beide uit de Denim Wanted collectie.
De zwarte (01 Vintage Style) heb ik al getest en die bevalt mij erg goed!
De grijze (02 Fivepocket Grey) lijkt mij ook erg mooi!
Het eyeliner kwastje wat er bij zit is prima te gebruiken en vooral voor jonge meiden die net beginnen met make-up erg leuk!
Deze eyeliners (2,3 g) kosten €2,49 per stuk.

Met deze Beauty Essentials make-up haarband kun je gemakkelijk je make-up aanbrengen zonder dat er haar in de weg zit. Deze haarband kost €1,79 en is te koop bij het Kruidvat.

Deze Essence nail art funky tip guides (french manicure stickers) in 3 verschillende vormen zijn leuk om te gebruiken tijdens een french manicure.
Deze stickers zijn te koop voor €1,29.
Deze witte Essence nail tip painter (4 ml) is erg goed te gebruiken in combinatie met de french manicure stickers en kost  €1,49